招财进宝喵

The Simple Things - Michael Carreon

六个人的好天气:

今日最爱,醒来补歌词(´▽`)ノ♪

★晚安★


——————————————


It's the simple things you do

你做得一些简单的小事

I just can't get enough of you

爱你怎样都不够

It’s that perfume that you wear and

你身上的香水味

The way you do your hair

你摆弄头发的样子

That I love so much

我爱极了你的一切

And it's the simple things you say

你说得一些简单的话语

And how in bed we play

我们在床上如何的嬉戏

It’s the way you kiss my cheek when you think

当你以为我睡着时

That I'm asleep

偷吻我的脸颊

I love it so much

我爱你的每个小细节

I love you words I never say

我从不说些甜言蜜语

Friends make fun but I tell you every day

朋友一起玩乐 但是我每天都在告诉你

anyway lately you been getting me home safely

总之 最近你让我安全到家

Wake up love the coffee that you make me

醒来喜欢你为我做的咖啡

Ask me how my night was I like us

问我一天怎么样 在乎我们的感情吗

Its so easy and we don't ever fight cause

我们从不争吵的原因很简单

You don't blow up my phone when your home alone

你独自在家从不会查看我的手机

Assuming that I'm doing what a guy does

设想我在做该做的事情

Trust with just the right amount of lust

信任和刚刚好的欲望

Even loved by my family that a must and fun

甚至热爱我的家庭 那是肯定的和快乐的

Everything we do me and you

我们之间所有的片段

My song comes on and you dance n sing too

放着我的歌你跟着一起手舞足蹈

With the windows down like Gs

骄傲地摇下车窗

We don't care who's around or who sees

不在乎谁在周围谁看见了

And everyone is jealous of my ride

所有人都在嫉妒我乘坐的车

Because you sitting in the passenger side

因为你坐在我的旁边

It's the simple things you do

你做得一些简单的小事

I just can't get enough of you

让我对你爱不完

It's that perfume that you wear and

你身上的香水味

The way you do your hair

你摆弄头发的样子

That I love so much

我爱极了你的一切

And it's the simple things you say

你说得一些简单的话语

And how in bed we play

我们在床上如何的嬉戏

It's the way you kiss my cheek when you think

当你以为我睡着时

That I'm asleep

偷吻我的脸颊

I love it so much

我爱你的每个细节

Everyday scrubbing it loving it

每一天擦洗爱护它

Cruising freeways in our PJs cause that's the fun of it unless

一起穿着睡衣开着车飞驰在高速公路上充满了乐趣

You wear that pretty black dress O yes

除非你穿着漂亮的黑色连衣裙

Catch me in a suit so I can look as good as you but I don't O well

把我套进西装让我可以像你一样耀眼但是我没有

With a that smile that you wear so well

你的笑容分外动人

And the way that you cry in movies

还有你看电影时哭泣的样子

Pass you the ball and you pass it back to me

互相传球的情景

Beers with the guys aint no thing

和男人一起喝酒 没什么大不了

It's your eyes and the simple things

是你的眼睛和这些简单的点滴

That make this work like it should

让我们的感情水到渠成

When you rock my shirt o you look so good

当你穿着我的衬衫摇晃的姿态 是如此撩人

So take my hand stay as long as you can with the man

所以牵着我的手 一直待在我的身边

That tells all the jokes only you understand

告诉所有只有你懂得的笑话

And I promise to be honest if you promise to accomplish love

如果你承诺你做到了爱我 我保证会真诚面对这份感情

It's the simple things you do

你做得一些简单的小事

All we need is love

我们所需的就是爱

I just can't get enough of you

让我对你爱不完

It's that perfume that you wear and

你身上的香水味

The way you do your hair

你摆弄头发的样子

That I love so much

我爱极了你的一切

And it's the simple things you say

你说得一些简单的话语

And how in bed we play

我们在床上如何的嬉戏

It's the way you kiss my cheek when you think

当你以为我睡着时

That I'm asleep

偷吻我的脸颊~ 


评论

热度(7)